Opgaver/Kompetencer som Direkte Salgsledelser skal beherske selv eller sikre varetages:

Salgsledelse, Kunder, Ressourceindsats, Nye kunder, Emner, Organisering, Rekruttering, Evaluering, Personlige Udvikling, Salgsuddannelse, Salgsaktiviteter, Key Account Management, Segmentering, Afsætning, Salg, Salgsplaner, Marketing, Marketing Planer, Rentabilitet, Kunde lønsomhed, Salgskanaler, Leveringsevne, Lager, Produktmix, Produkttilbud, Servicetilbud, Værditilbud, Prissætning, Kundeservice, Kundeforståelse i organisation……Prioritering.

Målgruppe for dette produkt:
  • Person der får sit første salgsleder job. Den Nye Salgsleder
  • Person der har det direkte ledelsesansvar over for sælgere og/eller salgsafdelinger. Den leder der har behov for faglig sparring.
Forløbet:
Udgangspunkt er 5 personlige møder med mig. Det kan udvides efter behov. Foregår i et fortroligt rum.

Værdi:
Den helt store værdi er, at få en erfaren til at hjælpe en mindre erfaren. Få en samtale om muligheder og værktøjer, der kan styrke det faglige i en salgsorganisation. Ikke mindst resultaterne som helhed, men også for den enkelte medarbejder i salgsorganisationen. Det giver en fordel over for salgslederen, men også i forhold til den organisation, man har ansvaret for.